ЗДО ”Росинка”, Ксаверівка
Вінницька область, Вінницький район

Методична робота

                             ВЕРЕСЕНЬ

                           РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

  1. Анкетування батьків з метою виявлення їхньої думки щодо організації навчально-виховного процесу в старшій різновіковій групі.
  2. Проведення індивідуальних бесід
  3. Залучення батьків до посильної допомоги по виготовленню дидактичного матеріалу.
  4. Консультація : « Обережно! Комп’ютерні ігри.»
  5. Виготовлення папок-пересувок до тем тижня:
  • «Державні символи України»
  • «Краєвиди Вінниччини»
  • «Режим дня у дитячому садку»
  • «Небезпечні предмети у дома»
  1. Проведення батьківських зборів:
    • « Особливості психічного і фізичного розвитку малят 6-го та 5-го року життя.»
    •  

                                     ЗАГАРТУВАННЯ

  1. Загартування  повітрям (під час проведення ранкової гімнастики; гімнастики пробудження , перебування на свіжому повітрі.
  2. Загартування водою (вмивання, обливання рук до ліктя, полоскання горла).
  3. Загартування сонцем (під час прогулянки).
  4. Ходьба босоніж (після сну, під час гімнастики пробудження)
  5. Перебування в приміщенні в полегшеному одязі.
  6. Провітрювання групової кімнати.

ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК

  1. Вчити дітей  дотримуватись правил, особистої гігієни. При потребі вміти: користуватись милом, вмиватися, витирати рушником руки та обличчя, користуватися носовою хустинкою, гребінцем.
  2. Вдосконалювати  навички охайності під час їжі: правильно користуватися столовими приборами, не кришити хліб, не проливати страву.
  3. Слідкувати за чистотою рук, одягу, обличчя, речей, бути охайним самому та помічати неохайність оточуючих.

 

          ЖОВТЕНЬ

    РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

1.Консультація: « Батькам про цінність сюжетно-рольової гри».

2. Бесіда:  «Роль іграшки в житті дитини.»

3. Провести конкурс на ліпшу сімейну композицію з природного матеріалу на осінню тематику «Дарунки щедрої осені».

4. Виготовлення папок-пересувок до тем тижня:

  • « Прийшла осінь золота»
  • «Вітаміни на городі і в саду»
  • «Осінні явища природи»
  • «Звідки прийшов хліб?»

5. Разом з батьками скласти загадки про дарунки щедрої осені, про красу рідної природи (малювання і запис загадок). Вихователі систематизують і оформляють у книжечки чи альбоми.

                                ЗАГАРТУВАННЯ

  1. Систематичне провітрювання  приміщення , підтримування температури в груповій кімнаті в межах +19+20 С.
  2. Організувати денний сон при доступі свіжого повітря.
  3. Забезпечити достатнє перебування дітей на свіжому повітрі.
  4. Ходьба по «доріжці здоров’я» після денного сну (кукурудза).
  5. Загартування водою (умивання, обливання рук до ліктя, полоскання горла ).

   ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК

1.Простежити за тим, як діти вмиваються. Нагадати про необхідність вмиватися чисто, своєчасно закривати кран в умивальній кімнаті.

2. Виховувати повагу до праці пралі, дотримуватись охайності при користуванні водою.

3. Формувати вміння економно використовувати воду (користуватися водою у міру необхідності.)

 

 

                                 ЛИСТОПАД

                               РОБОТА З БАТЬКАМИ

  1. Виготовлення папок –пересувок до тем тижня :
    • «Дикі тварини нашого краю»
    • «Як з тваринами дружити»
    • «Основні види транспорту»
    • « Вбережемо дитину від небезпеки на вулиці»
  2. Порекомендувати батькам у вихідні зі своєю дитиною відвідати музей природи.
  3. Відшукати разом з дитиною цікаву інформацію про диких тварин (у книгах, журналах, енциклопедіях).
  4. Консультація: «Дитина і дорожній рух», «Світлофор-наш друг», «Поведінка у міському транспорті»
  5. Анкетування батьків вихованців з метою з’ясування їхнього ставлення до дотримання дітьми і дорослими правил поведінки на вулиці.
  6. Виставка матеріалів для батьків з ознайомленням дітей з транспортом та безпекою поведінки на вулиці (рекомендації для батьків, дидактичні та настільно-друковані ігри, атрибути до сюжетно-рольових ігор, художня література).

                                    ЗАГАРТУВАННЯ

  1. Систематичне провітрювання  приміщення , підтримування температури в груповій кімнаті в межах +19+20 С.
  2. Організувати денний сон при доступі свіжого повітря. ( в залежності від природних умов  на дворі)
  3. Забезпечити достатнє перебування дітей на свіжому повітрі.
  4. Ходьба по «доріжці здоров’я» після денного сну (кукурудза).
  5. Загартування водою (умивання, обливання рук до ліктя, полоскання горла ).

ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК

  1. Удосконалювати навички їсти акуратно; вчити приймати правильну позу за столом, правильно користуватися столовими приборами (ложкою, виделкою,ножем),їсти безшумно, в міру потреби користуватися серветкою, після прийняття їжі прополоскати рот.
  2. Учити самостійно вмиватися, стежити за чистотою рук, мити їх з милом, а також після відвідування туалету.
  3. Привчати правильно чистити зуби, зачісуватися, під час кашлю відвертатися, прикриваючи рот носовою хустинкою

 

                                ГРУДЕНЬ

                            РОБОТА З БАТЬКАМИ

1.Проведення індивідуальних бесід.

2. Консультація: «Кроки до самостійності»

3.Виготовлення папок – пересувок до тем тижня:

  • «Народне мистецтво», «Народні майстри»
  • «Казка у нашому житті»
  • «Вірші та прислів’я про мову»
  • «Прийшла кришталева зима»

4.Анкетування батьків на тему : «З якого матеріалу корисно носити одяг, а з якого ні.»

5. Групова консультація :«Безпека прогулянки взимку», «Як залучити дітей до морально-патріотичного виховання вдома»

6.Залучення батьків до святкування  Нового року (виготовлення новорічних атрибутів).

                                    ЗАГАРТУВАННЯ

  1. Систематичне провітрювання  приміщення , підтримування температури в груповій кімнаті в межах +19+20 С.
  2. Організувати денний сон при доступі свіжого повітря. ( в залежності від природних умов  на дворі)
  3. Забезпечити достатнє перебування дітей на свіжому повітрі.
  4. Ходьба по «доріжці здоров’я» після денного сну (кукурудза).
  5. Загартування водою (умивання, обливання рук до ліктя, полоскання горла ).

     ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК

  1. Діти повинні самостійно одягатися і роздягатися, застібати ґудзики, зашнуровувати черевики, при потребі допомагати один одному.
  2. Складати і вішати одяг на місце, дотримуючись певної послідовності;усувати непорядок в одязі самостійно та з допомогою дорослих.
  3. Доглядати одяг і взуття; не мочити і не бруднити одяг під час умивання та їди; заходячи до приміщення, витирати взуття; взимку змітати сніг із взуття.

 

                                СІЧЕНЬ

                            РОБОТА З БАТЬКАМИ

1.Проведення індивідуальних бесід.

2. Батьківські збори: «Готуємо тіло і дух! Сучасні підходи до фізичного виховання»

3.Виготовлення папок – пересувок до тем тижня:

  • «Зимові свята і розваги»
  • «Харчування-запорука здоров’я »
  • «Фізкультура –добра справа»

4.Анкетування батьків на тему : «Загартування дітей-важливо для здоров’я »

5. Групова консультація : «Як вберегтися від грипу»

6. Групова консультація : «Сім»я –перша школа морального зростання»

                                     ЗАГАРТУВАННЯ

1. Створити дітям умови, які відповідали б гігієнічним вимогам.

2. Систематично провітрювати групове приміщення, підтримувати температуру +19О ... +20ОС.

3. Загартовувати дітей прохолодним повітрям під час ранкової гімнастики, після денного сну, під час гігієнічної гімнастики.

4. Забезпечити щоденне достатнє перебування дітей на свіжому повітрі, за умови, що одяг дітей відповідатиме погоді.

5. Здійснювати точковий масаж стопи ніг з допомогою ходьби босоніж (масажний килимок)

     ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК

1. Удосконалювати навички їсти акуратно.

2. Вчити приймати правильну позу за столом і зберігати її. Привчати дітей правильно користуватися столовими приборами:ложкою,виделкою,ножем; страву брати повільно,їсти безшумно,користуватися серветкою; після прийняття їжі прополоскати рот, почистити зуби..

3. Продовжувати вчити дітей самостійно вмиватися, стежити за чистотою своїх рук; причісуватися; під час кашлю відвертатися, прикривати рот носовою хустинкою.

 

                               ЛЮТИЙ

                            РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

1.Проведення індивідуальних бесід.

2. Консультація: « Щоб іграшка була корисною»

3.Виготовлення папок – пересувок до тем тижня:

  • «Кімнатні рослини»
  • «Ліс. Звірі »
  • «Птахи нашого краю»
  • «Т.Г.Шевченко - великий поет України»

4.Анкетування батьків на тему : «Батьки і діти: проблема виховання»

5. Групова консультація :«Привчаємо до порядку»

6.Інформація для батьків: «Загартування у домашніх умовах»

                                     ЗАГАРТУВАННЯ

1. Створити дітям умови, які відповідали б гігієнічним вимогам.

2. Систематично провітрювати групове приміщення, підтримувати температуру

+19О ... +20ОС.

3. Загартовувати дітей прохолодним повітрям під час ранкової гімнастики після денного сну, під час гігієнічної гімнастики.

4. Забезпечити щоденне достатнє перебування малюків на свіжому повітрі, за умови, що одяг дітей відповідатиме погоді.

5. Здійснювати точковий масаж стоп за допомогою ходьби босоніж по масажному килимку.

     ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК

1.Діти повинні самостійно одягатися і роздягатися, застібати ґудзики, зашнуровувати черевики, при потребі допомагати один одному.

2.Складати і вішати одяг на місце, дотримуючись певної послідовності;усувати непорядок в одязі самостійно та з допомогою дорослих.

3.Доглядати одяг і взуття; не мочити і не бруднити одяг під час умивання та їди; заходячи до приміщення, витирати взуття; взимку змітати сніг із взуття.

                                БЕРЕЗЕНЬ

                            РОБОТА З БАТЬКАМИ

1.Проведення індивідуальних бесід.

2. Консультація: «Як вдома розвивати здібності дітей»

3.Виготовлення папок – пересувок до тем тижня:

  • «Моя родина»
  • « Ми всі різні»
  • «Обережно малюк!»

4. Організувати засідання школи молодих батьків «Безпека життєдіяльності дітей у весняний період»

5. Групова консультація :«Корисні вітаміни для дітей».

6.Залучення батьків до участі у підготовці святкового ранку «Свято мам».

                                     ЗАГАРТУВАННЯ

1. У груповій кімнаті систематичним провітрюванням підтримувати температуру в межах +19ОС ... +20ОС.

2. Загартовувати дітей прохолодним повітрям під час ранкової гімнастики та гігієнічної гімнастики після денного сну. Температура повітря у фізкультурному залі поступово знижується з +23ОС ... +24ОС до +14ОС ... +15ОС (щотижня на 1ОС).

3. Забезпечувати достатнє щоденне перебування дітей на свіжому повітрі, відповідність їхнього одягу погоднім умовам.

4. Продовжувати закріплювати в дітей навички проведення водних процедур.

5. Здійснювати точковий масаж стоп ніг з допомогою ходьби босоніж по коригуючому

     ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК

1.Простежити за тим, як діти вмиваються. Нагадати про необхідність вмиватися чисто, своєчасно закривати кран в умивальній кімнаті.

2. Виховувати повагу до праці пралі, дотримуватись охайності при користуванні водою.

3. Формувати вміння економно використовувати воду (користуватися водою у міру необхідності.)

                           КВІТЕНЬ

                            РОБОТА З БАТЬКАМИ

1.Проведення індивідуальних бесід.

2. Консультація :  « Соціальна готовність малюка до навчання в школі»

3.Виготовлення папок – пересувок до тем тижня:

  • «Планета Земля»
  •  
  • «Перші весняні квіти»
  •  

4.Батьківські збори: «Які вони-майбутні школярі» (Диспут)

5. Групова консультація :«Як знайти гармонію дитячої душі?»

                                     ЗАГАРТУВАННЯ

1. Систематично провітрювати приміщення, підтримувати температуру в межах +19ОС

... +20ОС.

2. Денний сон організовувати при доступі свіжого повітря.

3. Забезпечувати достатнє щоденне перебування дітей на свіжому повітрі.

4. Загартовувати дітей на сонці під час ранкової прогулянки, дотримуватися всіх

необхідних умов.

5. Виконувати вправи коригуючого характеру після денного сну, дихальну гімнастику.

     ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК

1.Діти повинні самостійно одягатися і роздягатися, застібати ґудзики, зашнуровувати черевики, при потребі допомагати один одному.

2.Складати і вішати одяг на місце, дотримуючись певної послідовності;усувати непорядок в одязі самостійно та з допомогою дорослих.

3.Доглядати одяг і взуття; не мочити і не бруднити одяг під час умивання та їди; заходячи до приміщення, витирати взуття; взимку змітати сніг із взуття.

                                          

                                        ТРАВЕНЬ

                            РОБОТА З БАТЬКАМИ

1.Проведення індивідуальних бесід.

2. Консультація: «Про літній відпочинок»

3.Виготовлення папок – пересувок до тем тижня:

  • «Друзі наші менші»
  •  
  • «Школа і я»

4.Видача педагогічної та методичної літератури батькам для читання у вихідні дні.

5. Групова консультація :«33 способи виховати хорошу дитину»

6.Залучення батьків до святкування  і підготовки у святі випускників «Прощавай дитячий садок».

                                     ЗАГАРТУВАННЯ

  1. Загартування  повітрям (під час проведення ранкової гімнастики; гімнастики пробудження , перебування на свіжому повітрі.
  2. Загартування водою (вмивання, обливання рук до ліктя, полоскання горла).
  3. Загартування сонцем (під час прогулянки).
  4. Ходьба босоніж (після сну, під час гімнастики пробудження)
  5. Перебування в приміщенні в полегшеному одязі.
  6. Провітрювання групової кімнати.

     ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК

1. Вчити дітей  дотримуватись правил, особистої гігієни. При потребі вміти: користуватись милом, вмиватися, витирати рушником руки та обличчя, користуватися носовою хустинкою, гребінцем.

2.Вдосконалювати  навички охайності під час їжі: правильно користуватися столовими приборами, не кришити хліб, не проливати страву.

3.Слідкувати за чистотою рук, одягу, обличчя, речей, бути охайним самому та помічати неохайність оточуючих.

 

 

Логін: *

Пароль: *